agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-06-04 | [This text should be read in romana] |
trei-patru file lipite cu guma de mestecat
parul meu incalcit haina grena agatata cu agrafe mici de culoare mai jos, mai jos de zid se aprinde plecarea in aventura spirala cum se intampla cum se schimba lucrurile deodata la trup ca niste delfini exact, exact in mijlocul saltului arc apele cand se inclina apele uit de marginirea acestui pahar plin cu umbra dulce santal de cirese vise cilindrice aspirina arsa de soare clatin clepsidrele nisipul acesta tot mai marunt se dizolva incet in sampanie scanteind cum se intampla cum se deschid cutiile ca niste papusi rusesti cauti cauti ceva? ia-ma in brate pana cand stau pe o plaja cu ochii mei ingustati de adolescenta mioapa nelinistea lumii se scrie si se citeste roata in jurul meselor de pranz si de spiritism delicat cartonate pana cand rad si rad ochii mi se deschid caprui-orizontal mai sus de toate prapastiile planul de fuga larg larg cum se intampla cum se aude suierand ochiul meu netrezit impingand versantii in franjuri zvelte de piatra nu nu mai e nimic de cunoscut decat nu mai e decat un umar bronzat un pumn dezlegat cu abur iarba si albastru-albind caldura care graveaza incet nervurile buzelor fara atelier fara camera fara case si fara drum nu mai e decat o alergare trei-patru file lumina plina invingatoare un camp fara lupta acest camp intins cum se intampla cum se topesc panzele arhetipurile falezele gentile de voiaj ridurile chipurile si malurile somnurile noastre inconjuratoare ramanem nu se mai intampla nimic.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy