agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-08-13 | [This text should be read in romana] |
1.
Dansatoarele cu picioare albe își fac rondul de noapte sărind cu grație de pe o mașină pe alta în traficul multicolor, printre faruri. 2. Se întâmplă ca o pasăre să plouă. De-abia atunci aflăm că ea era un nor, ceva nu foarte bine conturat, mai degrabă un gând despre. 3. Cobor la metrou, ușile vagoanelor se închid într-o succesiune secretă. Numele următoarei stații e retezat în două. Diverse combinații. 4. În aceste reclame cu neon (de la ușile în spatele cărora dansează stripteuze cu pielea cafenie) cineva a injectat clorofilă. 5. Într-o librărie descopăr o ediție completă a iubirilor mele postume. La ilustrații găsesc buchetele de flori dăruite cu gândul ascuns de a mă bucura eu însumi de ele dimineața. 6. Razie printre parfumurile ce coboară după miezul nopții în port. Un pescăruș a înghițit două, iar acum polițiștii îi fac respirație artificială. 7. Din ou în ou, se răspândește zvonul. Această noapte nu se va mai termina niciodată. Luna a hotărât să părăsească orașul trigonic.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy