agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2000-10-30 | [This text should be read in romana] |
30 oct.2000
Albastru mă priveste cerul, copacii plâng auriu, de bucurie si nu de tristete..azi mi-e bine...mi-am luat analizele de la spital..nu-s tocmai bune...dar cum n-am bani de meicamente, consider că sunt sănătoasă, chiar asa mă simt...desi tocmai trec printr-o gripă de toată splendoarea...gripa, pe lângă rezultatele analizelor e un fel de floare la ureche... Vine iarna,au îngălbenit nucii...când s-or dezbrăca definitiv, fulgii de nea vor fi apropape...Ciudat, caisii înverzesc primii si tot sunt verzi...caisii sisalciile..desigur si brazii (pe care nu-i văd) reusesc să păstreze armonia culorilor... Marea ? E fantastică...liberă de turisti, de gălăgia si mizeria pe care o fac acestia...E atâta liniste..O liniste albastră, rece...linistea dinaintea furtunii...Nu stiu când voi mai scrie aici, de citit voi mai citi...de scris nu prea... mă voi întoarce...Pănă atunci, succes temerarilor în a citi si a scrie cu inima ceea ce le dictează mintea. Cu bine.... Ariette Pescarus - Constanta...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy