agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 926 .



Mereu in inima mea
personale [ Gânduri ]
Acolo vei exista

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [LostHope ]

2000-11-09  |     | 



Ai privit in urma mea si-ai lacrimat usoar spunandu-mi un cuvant ce nu-l pot uita asa usor ,ma rog noapte si zi sa pot sa sa gasesc din nou sa-ti spun caci inca mai regret greseala ce-am facut si vreau sa simt din nou cum te strecori la pieptul meu si-mi spui "Te voi iubi mereu"
Sunt lacrimi ce si astazi imi umbresc obrazul si-as vrea sa fac ceva sa te aduc din nou in viata mea dar totul e fara rost caci tu ai plecat lasand doar urma amara din sufletul meu si zambetul usor crispat ce mi-a sfarmat inima.
Un loc de rai era o viata alaturi numai si numai de tine dar totul sa destramat usor asemeni unei panze de paianjen.
Ai fost asemeni unei brize ce-adie usor pe valurile sarate ale marii si inca mai visez la chipul tau si ochii tai de inger dar singur in tacerea mea si umbra din al meu destin ma-nchin la vesnica uitare caci tu nu esti acum decat asemeni unui gand amar ce-mi ustura inima cu putere.
Strigand si invocand la nesfarsit o simpla dorinta imi spun "lasa-ma" caci tu nu ai facut decat sa sufar si sa platesc ceva mai scum ca a mea viata.
Inainte pot si inca mai privesc chiar daca totusi inca te iubesc dar in acelasi timp imi tot doresc si-mi spun -Nu poti sa fi asa...
Daca m-as face o mica raza de lumina m-as strecura din nou in inima ta sa simt ca sunt un om caci inca iti mai simt suflarea ...ma uit in jur si vad doar ce-ai lasat caci acolo unde ai fost tu acum nu sunt decat umbre si stiu ca nu voi mai visa la fel ca atunci cand tu ai fost in viata meaImbratisez dorinta de-a muri sarutand placerea dureri caci nu mai pot inchide ochi de nevoia ta.
imi lipsete zambetul,imi lipseste imbratisarea ta si imi lipseste mai mult ca orcand lumina ochilor tai caci viata mea acum e doar un vis si acela e de a te regasi din nou sa-ti spun cat imi lipsesti....
Nu pot sa mint si sa-mi inchid ochii la ceea ce am pentru tine dar stiu ca pot sa iti ofer mai multe decat simpla zi de maine.
Astern pe-o foaie un simplu gandu amar si recunosc ca n-am puterea sa pot gasi un rost,satul si cu ochii flamanzi de tine imi pierd mai mult decat jumatate de viata si inca caut sa te regasesc.
Sarutul tau e inca pe buzele mele si lacrimile mele sapa cu durere in propia inima facand o rana fara seaman caci doare si totusi nu stiu de ce?
Satul si cu privirea trista ma uit la fiecare colt de strada,geam,sincerc sa te gasec dar tu ai fost acum ai disparut si asta ma doare chiar daca nu e de conceput.
Tot ce stiu este ca imi lipsesti si ca te voi iubi mereu cu riscul de-a muri la fel....


Un gand amar imi rascoleste inima si vreau acum sa mor decat sa-n dur pentru toata viata o lipsa fara cuvinte si o durere neexplicabila...Te voi iubi mereu CRISTINA!

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!