agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-26 | [This text should be read in romana] |
Am fost opt ani câinele fetei aceleia, femeii aceleia.Foști colegi de facultate, de grupă,ne-am împrietenit după boala ei, o boală urâtă, tuberculoza și după moartea tatălui meu. I-am îndeplinit toate favorurile, toate capriciile. I-am dat tot ce aveam mai bun în mine. .I-am trecut numele pe articolele și cărțile mele Am încercat s-o ridic la cât credeam că merită și să mă ridic cu ea- am încercat să-i dau tot ce-și dorește. Am suferit că n-am putut să fac acest lucru, că n-am putut să-i iau toate rochiile, bluzele și fustele pe care și le dorea, că n-am putut să îi dau tot ce-și dorea. Ea ? Mi-a dat iluzia că formăm cel mai minunat cuplu. Ne-o spuneau chelnerițele de la Pierot și vânzătoarele de la Leda. Ne-o spunea fata de la Loto atunci când ne opream să cumpărăm 6/49 în fiecare săptămână.Încetul cu încetul lucrurile au început să pălească. Lipsa ei de la întâlniri, întârzierile frecvente, motivațiile ciudate sau lipsa de motivație. Am reușit s-o iau cu mine în Grecia într-o deplasare de serviciu- a fost prima ei călătorie afară.Am obligat-o să vină cu mine. M-am dus la directorul ei – ca să nu îi stea în cale.Am dus-o apoi și în Germania- împreună cu șeful ei, i-am prezentat lumea așa cum e în realitate. Dintr-o naționalistă înfocată a devenit o iubitoare a vestului.
În vara lui 2000 a intervenit ruptura Am avut o perioadă foarte proastă-am încercat să mă sinucid pentru că bănuiam că mă înșală cu un coleg de birou. Căsătorit. O nulitate patentă în care ea vedea fiorul artistic. .Mi-a reproșat că sunt prea posesiv, că vreau s-o modelez după ideile mele. Mi-a reproșat că o înăbuș.A fost o perioadă urâțică, cu acuze de ambele părți. Îi trimiteam zilnic flori prin comisionar și odată la două-trei zle cadouri. Degeaba. S-a instaurat o pace „rece” întreruptă când și când de cererile ei să o ajut cu bani. Am crezut că am uitat. Am crezut că am trecut peste. Astăzi am aflat că tocmai a născut un copil.La 41 de ani.Copil care mi l-a refuzat opt ani –pentru că era prea bătrână. Copil pe care l-a făcut exact cu colegul ei de serviciu căsătorit. Coleg cu care bănuiam că mă înșeală. De ce ?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy