agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 732 .



love...
personale [ Gânduri ]
si alte sentimente...

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [MariusK18 ]

2001-09-27  |     | 



Ceea ce imi place cel mai mult la viata asta este faptul ca existi ...existi ... tu ... cel mai important lucru din viata mea ... si cea mai mare bucurie pe care o poate primi un om de la viata este echivalent cu faptul ca existi...


Stii ce mi-ar place sa fac acum?
Mi-ar place sa stau ore in sir sa te privesc in minunatii tai ochi , sa ma pierd in ei , si sa uit de toate lucrurile rele care exista pe lumea asta...si sa imi dau seama ca pe masura ce ma cufund in ochii tai sunt pe alta lume ... o lume de basm din care as vrea sa nu-mi mai dai voie niciodata sa ies... pentru ca imi place asa de mult... sa stau cu tine ...sa fiu aproape de fiinta ta ... o fiinta asa de minunata...atat de buna...


mi-ar place sa fim amandoi intinsi pe o masa imensa de flori frumoase de camp , si sa stam asa ore in sir , eu ascultand bataile inimii tale plapande , iar tu jucandu-ti degetele prin parul meu... si asa sa petrecem ore in sir in mangaieri , saruturi , priviri , cuvinte dulci , si alintari...
si uite asa sa nu mai stim pe ce lume traim...dar bineinteles ca va veni si clipa in care ne vom da seama ca mai este si altceva de facut pe lumea asta ... si inca mai sunt atatea lucruri de facut... si atatea lacrimi ...si atata durere ... si uite cam asa se duce viata asta care e asa de scurta ...
dar totusi viata mea mi s-ar parea mult mai scurta si fara pic de vlaga daca nu ai exista tu...floarea sufletului meu care nu se va ofili nici dupa 1000 de milenii dupa ce eu nu voi mai fii...


Acolo unde tu te afli , se afla si sufletul meu , iar inima greu imi bate caci de langa ea lipsesti.


Inima in robie eu mi-am dat-o , si n-am alta putere decat sa te iubesc in gand...M-am uitat in urma ta si am vazut ca in locul in care tu ai calcat , flori pline de dulceata au rasarit , iar mirosul lor revarsa focul iubirii , focul dragostei care pe mine m-a lovit...


Chipul tau de inger pururea in ochi imi apare , impodobit , incat de visuri si amor eu m-am imbolnavit...


Sufletul tau fragil as vrea sa-l invelesc cu parfumul unui curcubeu , facut numai din saruturi si petale de trandafir , iar roua diminetii as folosi-o pentru a te inviora atunci cand te simti singura si trista , parasita si amagita , iar razele soarelui le-as folosi pentru a te incalzi atunci cand esti nesigura si cu gandul inghetat
...iar luna cea batrana , dar mereu vesela , cadou as vrea sa ti-o pot face , pentru a te putea gandi in fiecare seara , ca aici pe lumea asta , nu prea colorata in roz , exista cineva care ar da orice ... chiar si viata ... pentru iubirea si fericirea ta...pentru tine...inger al iubirii.


Fiecare bataie a inimii tale inseamna o mie de ani din fericirea mea , fiecare adiere a respiratiei tale inseamna o mie de ani din fericirea mea , fiecare zambet al tau inseamna o mie de ani din fericirea mea , fiecare secunda de tristete din viata ta , inseamna inexistenta mea...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!