agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-04-14 | [This text should be read in romana] |
Vantule!
Poarta-ma tu spre acolo! Lasa-ma si intoarce-te fara sa ma privesti! Aici sunt doar o minge pentru polo, Ajuta-ma sa fiu actorul din povesti. Goneste dinspre mine.. frica si mojicia ce-mi spune ca sunt om! Arunca dinspre mine ispita! Si vei citi candva ca ai ucis in mine un ciclon. Ma vei cauta crezand ca sunt mormant, Gasindu-ma imi vei multumi ca esti mai bland. Vantule, sa-mi dai tu adierea cand voi avea nevoia Cand imi voi apleca adanc sa-mi aduci ploaia si sa-mi impartasesti cateva raze din locurile unde-ti incalzesti tu briza... ...Dar de ce ma judeci acum ca sunt naiv!? ...Tu nu observi ca sunt un om? ...Ca sunt un vis? Nu auzi? Nn simti ca sunt un glas pe portativ? Nu ma poti speria! Nu mai incerca sa-ti masori fortele Cu inaltul copac ce ma sustine Cu bratele ce sunt mai aproape De inaltele culori ale curcubeului! Vantule! Vreau sa ma contopesc in tine Sa zbor la fel de bine ca rafalele... ...ce ma smulg de coroana ... Cu frunzele ce-si iau ramas bun ...de la omul ce se imbratiseaza acum ...cu o bucata de pamant! Vantule... Tu esti cel care ma plange cu un nor plouand?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy