agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 1392 .



asculta-ma
personale [ Gânduri ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [poison ]

2004-06-26  |     | 



vino aici aproape de sufletul meu...sa-ti aud respiratiz si sa te prind de mana..e o noapte de vara si timpul parca s-a oprit..Hai sa ascultam tacerea noptii..si cand armonia va fii deplina in sufletul tau,poti sa-mi vorbesti..povesteste-mi de spre tine de demult.Care sunt primele tale amintiri??.Despre bunici, despre mama,despre primul brad de Craciun,despre prima aniversare si povestile copilariei in care poate ami crezi si astazi..despre prima singuratate...despre primele bucurii...despre prima data cand ai plans...despre frica si soare..revolta si compasiune,despre oamenii care ti-au adus bucurii, dar si de cei care te-au ranit..despre dragoste..La urma sa lasi lacrima din coltul ochiilor sa cada, sa lasi regretul de a fii luat o hotarare in prea mare graba..amintirea zilelor in care nu te-a inteles nimeni, nu ti-a vorbit nimeni sau cand toate s-au intamplat si tu nu aveai nevoie de ele.Exista oameni care te iubesc..chiar daca poate nu au stiut sa ti-o spuna la timp..exista locuri care te cheama chiar daca in trecut nu au fost prea ospitaliere...si sunt si greseli... greseli pe care le facem cu totii mai devreme sau mai tarziu si.. exista iertarea..Sti... refuzand sa-i ierti pe celialti refuzi sa te ierti pe tine pentru ca samburele neimplinirii ramane in mintea si in inima ta , e o stare incomoda pe care o reactivezi din cand in cand alimentandu-ti intoleranta.
Lumea e mare si totzusi incape in sufletul tau ... Incearca !..Trebuie sa incerci.Numai asa poti face diferenta intre labirint si drumul drept, ranile se vindeca..si sfarsesc prin a disparea..Poti face acest lucru e de ajuns sa vrei.Nu lasa prea mult timp sa treaca el va lucra in defavoarea ta si gandurile rele vor fii stapanii tai de temut..iar tu??.. o sclava supusa propriilor incapatanari.Invata sa spui IARTA-MA si TE IERT iar lumea iti va deschide ochiul de lumina de care ai nevoie..Incerci???

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!