agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-11-24 | [This text should be read in romana] |
Se termina toamna,vedeam cum vantul poartă visător frunzele,cum norii lungi,metalici,iși intindeau stăpânirea departe până sper casa bunicilor.Florile se pregăteau să adoarmă vesnic in somnul cald iernii.Așa incepea sfâșitul,ca o poveste pe care toamna o incepea printre florile si câmpurile sale,vestind ca ea va fi în curând uitată si alungată ca o hoață de mesagerii iernii.Apoi in padurea flăcărilor vii,toamna se odihnea și iși continua povestea.Acum zâna cucurbitaceelor,a adunat in flăcările șemineului întreaga sa împărăție plină de argați loiali:ploaia si vantul,cu slugile sale umile,frunzele.
Toamna, odată stăpână peste tarini era decât o amintire pe care numai flăcările știau să o readucă la viață.Și se termina un anotimp pe care îl prețuiam enorm,îl pierdeam înghițit de nămeți și geruri. Anotimp pierdut,ce n-aș da să mai revii o dată doar să îtî simt parfumul strugurilor si tăria ploilor,doar pentru o clipă să nu te fi pierdut...Dar trece vremea,si iarna, zâna blocurilor de cristal, îngheață buzele ca nu cumva ele să rostească un cuvânt din povestea anotimpului pierdut.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy