agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-12-17 | [This text should be read in romana] |
Ascultai Nirvana și te îmbrăcai "grunge"
cu mănușa ta de dantelă albă cu brățările tale din lemn de teck și santal. Eu cântam la clape într-o cameră de cămin și uneori la un pian mai vechi decât lumea în amfiteatrul cel rece... Nu te vedeam în sală, o dată mi-ai lăsat un bilet într-o partitură... Eu te numeam "sfârlează" precum în amintirea unui capitol din cursul lui Hristev... "Ce se întâmplă la Timișoara?" ai întrebat tu într-o zi la un seminar de "socialism științific". "Nimic", a venit răspunsul iar tu ai ieșit din sală și noi te-am urmat... "Au vrut s-o omoare" - mi-a spus despre tine mult mai târziu un șofer de taxi - iar peste luni sau ani de atunci îmi trimiteai o carte poștală: "Să se calculeze în cât timp vei vedea o sfârlează care sosește dinspre sud-vest cu viteza de 1000 km pe oră" Apoi ne-am pierdut în timp, dar sfârleaza n-a mai sosit, și-a oprit învârtirile, a rămas doar amintirea nebuniilor noastre cu mineriade și revoluții confiscate, și generații de sacrificiu când tu ascultai Nirvana și te-mbrăcai "grunge" iar eu cântam la pian în amfiteatrul cel rece.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy