agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-17 | [This text should be read in romana] |
doar atat...
de multe ori m-am gandit cum va arata viatza mea:voi rade,voi plange,striga si kema dupa tine? de multe ori ma vad cu tine,dar,sincer,parca niki nu-mi dau seama kat poate fii de imposibil.de ce sa sper cand tu nu speri ? de multe ori trecutul mi-l aduc aminte si incerc sa sterg cu buretele kiar si o zii,o simpla zii din urma celei de azi pt k deja e trecut,e istorie.ce rost ar mai avea s-o balansez in prezent? meditez in iubire,astept semne divine sa se astearna in viitorul meu.de ce nu crezi? percep sentimentul dragostei k pe o petala dintr-un trandafir alb...ooofff ce culoare ce finete cata puritate intr-un simplu detalui ce face un intreg,un boboc gingas de floare pura si plina de trandete........da,un trandafir alb care se impleteste cu spini si raneste inofensiv mana ce o atinge cand este daruit...astfel este pecetluita imensa dragoste....nu putem oare sa implinim destinul? astept,tot timpul astept si poate ca voi mai astepta....sa vii si sa-mi declari iubirea ta. si cum spunea eminescu in operele sale,opere de mare putere si sentimentalism in arta dragostei neimplinita si vesnic dorita....,,ce e amorul?e un lung prilej pentru durere,caci mii de lacrimi nu-i ajung si tot mai multe cere''......da un bun poet,ma regasesc in operele sale.de ce nu suntem capabili sa intelegem pe cel ce iubim? ,,ce suflet trist...mi-au daruit parintii din parinti, de-au incaput numai in el atatea suferinti?'' ........ ,,cum nu se simte blestemat de-a duce-n veci nevoi? o,valuri ale sfintei mari,luati-ma cu voi!''
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy