agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-03-11 | [This text should be read in romana] | Bătrânul șpan își puse amprenta cu degetul pe care încă și-l sugea pe mare blat când era singur. Vizibil deranjat de beculețul care-i număra pistruii de sub calota greșit dimensionată de un misfit parental total, încerca să păstreze aparențele de siguranță de sine, afișând ceea ce știa cel mai bine să facă: rânjetul diform, forțat, superior doar în stânga. Îi spusese lui cândva o ghicitoare zbărcită că partea stângă trebuie liftată, ca o protecție preventivă la un eventual atac. Încă nu aflase că buza căzută e o condiție cerebrală și nu se aplică biscuiților tunși pe margini și găunoși. Viranul tatuat provenea dintr-un șchiopătat de tradiție, probabil un cromozom deformat plastic, demult, într-un arbore abreviat de condiție. Îngâurile regurgitate la interogatoriul aferent restrângerii de activitate, pe care deși n-o accepta încă de fond, dar începuse totuși s-o realizeze gradat și în reluare, avuseseră sclipirea vieții lui, chiar în epilogul coclit: - S-a meritat? - Ce-ai mă, ești tâmpit? Binânțălăs!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy