agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-07-20 | [This text should be read in romana] |
-Ce frumoasă ești…
Vede că deasupra buzei de sus are o cicatrice... - Este din copilărie semnul ăsta? -Nu, din pumnul soÈ›ului. A dat atât de tare că mi-a trecut dintele prin buză... Tina își pleacă privirea...MituÈ› continuă să o mângâie. Trece uÈ™or peste semn, iar È™i iar... Femeia întoarce puÈ›in capul. Buzele ating degetele bărbatului, podul palmei... El se întinde, o sărută pe ochi, pe frunte, pe păr. Rămân o vreme îmbrățiÈ™aÈ›i fără să spună un cuvânt. Mirosul ei îl îmbată... Se lasă moale în braÈ›ele lui. Sunt în picioare. Tina se răsuceÈ™te… O cuprinde prin spate, îi sărută gâtul, lobul urechii... Ea lasă capul pe braÈ›ul fotoliului... Cu o mână, dintr-o singură miÈ™care își trage blugii în jos... Cu aceeaÈ™i mână îi deschide fermoarul È™i, din două miÈ™cări, bărbatul este înăuntru… A doua zi: -Victor e acasă? -Nu, zice Tina zâmbind deschizându-i uÈ™a, È™tii bine că e schimbul doi. -Mi-a fost dor de tine. -Și mie de tine. Se strâng în braÈ›e. Trupurile se pipăie... O desface la blugi. -Stai să-mi pun o fustă. MituÈ› intră în sufragerie. Descheiat se aÈ™ază pe canapea. Femeia vine deasupra lui. ÃŽl cuprinde încet-încet pe toată lungimea. Tremură. Geme uÈ™or. Bărbatul îi sărută sânii. Ea se ridică, se apasă, se ridică, se apasă, iar È™i iar. ÃŽÈ™i încordează È™oldurile. Respiră din ce în ce mai greu. ÃŽncolăceÈ™te braÈ›ele pe după Mitu. IcneÈ™te scurt. Se împinge peste el. Un timp rămân aÈ™a. MituÈ› o mângâie, È›inând-o strâns. -Ce rapizi suntem, È™opteÈ™te ea aproape râzând. Nu răspunde. Continuă să o mângâie. -Mmm, ai ceva bun aici, cred ca prietena ta e fericită... Ai prietenă?... Hai, gata, înceeet, afară... Rămân pe canapea È›inându-se în braÈ›e... -Vreau să vorbim despre noi... -Scumpule, nu există "noi" È™i nu va exista... Să ne bucurăm unul de celălalt... Atât vreau... ÃŽntinÈ™i, se privesc în tăcere... La plecare: - MulÈ›umesc că ai fost drăguÈ› cu mine... Se lipeÈ™te de el: -Tot mare e? Se lasă pe genunchi, îi descheie pantalonii... Mitu încercă să o prindă de umeri: - Nu trebuie... - Dar nu pentru că "trebuie"... Bărbatul o mângâie pe cap, își trece degetele prin părul ei fin.. S-au iubit o vreme, cum È™i pe unde au apucat.. ÃŽntr-o zi: -Mă despart de Victor. Rămân cu apartamentul. El a luat maÈ™ina È™i televizorul color. S-a mutat deja. Mitu dă s-o ia în braÈ›e... -Nu, te rog... Am probleme... Merg la psiholog... - Dacă pot să te ajut... - Ar fi ceva... Vrei să dormi la mine o zi, două, nu È™tiu... Dar fără să facem… Doarme făcută ghem în braÈ›ele lui. Uneori, noaptea, merge în baie È™i plânge… - MituÈ›, va trebui să pleci! Azi! ÃŽncep să mă obiÈ™nuiesc cu tine… - E rău daca te obiÈ™nuiesti cu mine? - Tu nu înÈ›elegi că nu e bine ce facem? Mitu îi cuprinde picioarele, începe să i le sărute. Se lasă È™i ea pe vine. Amândoi sunt în genunchi, în hol… - Dragul meu, trebuie să pleci. Tu eÈ™ti bun. Am să-ti fac viaÈ›a un calvar… Nu te merit… - Nu plec. - Nenorocitule, ieÈ™i dracu’! Femeia plânge rezemată de tocul uÈ™ii… Coborând scările, paÈ™ii lui MituÈ› se aud departându-se.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy