agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-22 | [This text should be read in romana] |
"............
December day Era demult, intr-o zi de decembrie, acum nu-mai-stiu-cati ani, in irositele si tumultoasele-mi tinereti. Se facea ca era vacanta de iarna si ma duceam nu-mai-stiu-unde pentru nu-mai-stiu-ce, inarmat cu bani putini. Mergand pe strada din fata blocului, am vazut un fel de spectacol grotesc al naturii... din sacul de gunoi aruncat la marginea trotuarului, o catea isi scotea cateii, morti de mult de frig, avand ca loc de odihna acel sac de gunoi... si i-a scos unul cate unul, nedorind sa accepte faptul ca odraslele ei erau moarte... Am asistat in trecere la acel spectacol in ziua aceea de decembrie. Nu am ras si nu am plans, si mi-am continuat drumul spre nu-mai-stiu-unde pentru nu-mai-stiu-ce... ................" Finn (contracultura) snific: io nam citit decat fo trei snific: vezi? leqdesign: ai citito paia cu cateaua caresi scootea puii din gunoi? snific: stiam io ca o sati placa snific: pam pam leqdesign: da ai stiut snific: nu nam leqdesign: !! leqdesign: http://www.---------/december.htm leqdesign: e de graoza leqdesign: groaza leqdesign: ff scurt snific: imi fac si io o cafea leqdesign: fatzi leqdesign: eu am leqdesign: te iubesc snific: forget it , sunt venit acum leqdesign: ?? snific: de ce ma iubesti asa dintrodata? leqdesign: forget it snific: adica o sa citesc da mai tarziu un pic leqdesign: a snific: baaa, am zis forget it la pov de groaza , baaaa leqdesign: nu e de groaza leqdesign: e de groaza in sensu de ba, esti de groaza snific: vattever leqdesign: uaever snific: am neste bazgaiala in mine nam rabdare acum adica snific: adica acum sunt si ingrozitor? snific: pana unde tre sa ajungem casa ma dai afara? E o zi de decembrie iar eu voi pleca de la serviciu acasa, si voi trece pe langa tine, tu habar n-ai de mine, eu de tine nici atat.....
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy