agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-02-13 | [This text should be read in romana] |
* Studiați Limba Chineză. Viitorul aparține Zidului din hieroglife, care va înconjura/proteja lumea.
* Dacă ai bani, jumătate din vise sunt împlinite. * Omul este o pietricică, iar poporul - un munte/monolit. * Marile descoperiri ca niÈ™te cutremure devastatoare au zguduit lumea. * ToÈ›i greÈ™esc. Și regii, È™i plebeii. Dar una È™i aceeaÈ™i greÈ™eală are consecinÈ›e diverse asupra omenirii/istoriei. * ÃŽn construcÈ›ie cărămizile sunt identice, iar edificiile – diferite. Astfel se întâmplă È™i în literatură. Cuvintele sunt aceleaÈ™i, dar operele – ba. * Cartea – elixir pentru suflet. * Cartea bună magnet are. Cititori atrage. * Dacă toÈ›i ar munci, n-ar avea cine pune beÈ›e în roÈ›i. * Fiecare înÈ›elege viaÈ›a după cum îl duce bos(tan)ul. * Gândurile sunt ca fructele - verzi È™i coapte. Unii le marinează, până se înnegresc. * Nu È›ine gândul încătuÈ™at. Dă-i libertate, să zboare ca albina. Din floare în floare. * Maxima ca mărgăritarul. Dacă-i tăinuită – nu-i vezi lucoarea. * Femeia-i ca umbra. Alergi după ea, fuge de tine, iar dacă fugi de ea – se È›ine scai. * Bărbatul/soÈ›ul È™i femeia/soÈ›ia reprezintă cifrele 1 È™i 0, unindu-se, devin 10… * Femeia frumoasă nu numai soÈ›ului îi aparÈ›ine. * Semn de coacere la minte, 99 la sută – chelia. * Zilele, ca ziarele în colecÈ›ie. Se aÈ™ează una peste alta, gârbovindu-te. * Moartea ca o buturugă stă în calea trecătorilor. Zilnic cineva se poticneÈ™te. * Timpul – pasărea Рhоеniх/molia-Covorului-zburător-al VieÈ›ii.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy