agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-08-04 | [This text should be read in romana] |
Te-ai simtit vreodata ca un punct?Imi raspunzi
"nu, cum sa ma simt ca un punct, cine a mai pomenit asa ceva".Zambesti.Zambesc si eu de absurditatea situatiei.Dar intrebarea mea nu e absurda.tu esti cea care nu stie ce e acela "punct".Pentru tine punctul e doar un semn grafic, utilizat in diverse situatii, si optional alaturi de alte semne grafice.Uneori punctul e o bulina, o pata, sau o opine sub forma unui punct de vedere, daca luam in considerare si sensul figurat.Uneori un punct e un etalon de masura, "cat un punct", "cat doua puncte", "cat trei puncte".Punctul mai e si parte dintr-un intreg, o jumatate, un sfert...sau e singur.Intr-o zi am primit o scrisoare.Nu scria nimic pe plic dar banuiam de la cine puteam fi.Era foarte frumos plicul, era verde cu margini negre.Scrisoare era scrisa pe o foaie, la randul ei verde si era de la o fosta iubita( o stii de altfel, pe lacrima mea, asa o sa'i spun mereu)care cauta sa puncteze cat de mult am insemnat pentru ea."Dragul meu, pentru ai fost mine ai fost cel mai important punct din viata mea."Eu, un punct?! ma intrebam pe atunci.Da, eu un punct, cel mai important punct din viata cuiva. "inainte sa te cunosc viata mea se scurgea fara oprire ca si cum ar fi fost un izvor nesecat, dar unde ma varsam in ce mare? Ma varsam intr-o mare seaca unde nu ma astepta nimic, nici alte izvoare, nici blandetea nisipului de pe fundul marii, nimic.Viata mea se scurgea in van si eu scriam despre ea.Scriam fraze lungi, interminabile.Nu ma opream niciodata fiindca ceva lipsea si nu puteam sa pun punct.Lipseai tu, punctul vietii mele.Aveam nevoie sa spun "te iubesc PUNCT", sa spun "iti multumesc ca ma faci fericita PUNCT".De atunci tot ce am scris a avut punct.Tu ai fost punctul meu si te'am iubit pentru asta si o sa te iubesc." Povestea noastra de iubire e complicta, stii doar, dar iti spun, citeam scrisoarea si tipam "sunt un punct, sunt un punct si inca ma iubeste". acum spune-mi, tu te'ai simtit vreodata ca un punct?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy