agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-07-25 | [This text should be read in romana] |
Iasi. Vara
- E zece. mai luam un rind sau platim ? Ceasul din turnul Mitropoliei isi trage cu greu rasuflarea, plictisit sa mai anunte ora pentru un oras absent. Studentii au plecat si in parcuri indragostitii s-au plictisit de saruturi furate. De saruturi cinstite sau molatice. s-au plictisit de declaratii de amor. Stau pe banci, cu ochii tintind in gol, cu un aer de abandon, la fel ca pensionarii de vis-a-vis, care s-au plictisit de ei insisi. Peste zi caldura sau ploaia - pe inserat plictiseala - apasa greu pe umerii orasului. Linistea de pe Sararie a cazut in banal. La gara fetitele trag alene din tigara, uitind sa mai arunce ocheade-oferte clientilor. - Mda, era mai bine inainte ! mai apuca sa spuna un musteriu intr-o crisma, inainte de a adormi cu capul pe masa, linga o cinzeaca mirosind a spirt. Un politist cauta cu miscari lente o bricheta, ca sa ii ofere un foc domnisoarei Suzana. Taximetristul ridica a lehamite din umeri "'Mneata unde vrei?" si ma duce, fara nici o graba, spre Pacurari. Numar statiile de autobuz, masinile si bisericile. Pentru ca am timp, numar si copacii - e vara si soferul e plictisit. Pisica ma intimpina fara graba cu jumatate de "miau" - doar au plecat studentii - iar in jurnal vad ca la mare oamenii joaca table. De plictiseala. - E 12. Noaptea. Mai trag o liniuta pe hirtia lipita neglijent pe perete. mai sint sapte zile pina la concediu - cind voi putea sa dorm linistita pe plaja elena si sa evadez din plictisul cotidian.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy