agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-11-27 | [This text should be read in romana] |
Actiunea se petrece in momentul de fata.Romeo este lucrator la R.A.T.B.,iar Julieta este casnica si o cheama,de fapt,Maria.
"Marie,de astazi nu te mai iubesc!Nu!Ti-o spun cu mana pe inima,chiar daca nu stiu prin ce zona se afla,dar pana la urma nu asta conteaza,conteaza ca NU TE MAI IUBESC! Da ce dracu-s eu la tine,fato,masina de strigat sau robot de urlatorie,ca de fiecare data cand vin la balconul tau,strig de-mi ies ochii din orbite,de se uita toate babele la mine,ca sa iesi la geam si sa-mi spui ca nu ai timp sa-mi vorbesti ca ,cica,te uiti la telenovele.Ma omori,femeie,cu telenovelele astea ale tale!Pentru tine ce conteaza mai mult,sa stai cu persoana iubita sau sa nu stai cu ea? M-am saturat!Tu ma-ntelegi,Marie?M-am saturat!M-am saturat de toate serialele tale-mputite,de toate mofturile,de toti fratii tai pe care-i intalnesc goi prin bucatarie,sa-ti spun drept,nu-i mai pot retine,de tot m-am saturat,de to-ot! De cand m-am indragostit de tine,am pierdut toate meciurile de la televizor,m-am certat zilnic cu maica-mea ca ea vroia sa ma insoare cu una cu dintii de aur,si cate si mai cate alte lucruri minore care mi-au afectat intr-un mod sau altul imaginea si cel mai mult, buzunarul. Ga-ta,ma-ntelegi?Ga...?!...vai,Marie,da ce...ce bine arati!De asta si te iubesc,perla mea!Mama,mama,da ce picioare ai,Marie,zici ca-s stalpi de electricitate!Ha-ha-ha,stiam ca-ai sa razi.TE IUBESC,Marie,si stiu ca si tu ma iubesti,ca de nu m-ai iubi,tot m-ai iubi,ma-ntelegi?Esti ca rupta din...din...din coasta(!),Eva mea! Jucam un joc pe calculator?"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy