agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2003-02-27 | [This text should be read in romana] |
Ningea...Peste tot,pur si simplu,ALB!
Copilul acela parea a se bucura de ceva ireal,de o minune...Si pentru ca in viata mea minunile au fost prea rare,am indraznit a-l intreba: "Iti place cum ninge?!" "Da!"- mi-a raspuns pustiul scurt si la obiect. A doua zi...ningea;am revazut pustiul la fel de fascinat de dansul acela alb.. In urmatoarele zile a mai tot nins...Intr-una din acele zile,m-am reintalnit cu acel copil...Trist! "Ce ai?Nu-ti mai place cum ninge?!" S-a uitat la mine,cumva,mirat si a scuturat,puternic,negativ din cap(chiar am vazut ca o raza de lumina s-a prins de peoapa sa) "Ce s-a intamplat?De ce esti trist?!" "Asa!" - a dat sa plece dar s-a intors,m-a luat de mana si uitandu-se in ochii mei mi-a spus:"Cred ca ingerii,in curand,nu vor mai avea aripi..." "Care ingeri,ce aripi?!" "Sti - a inceput el ca un mosnegut sfatos - bunica mi-a povestit ca atunci cand ninge se joaca ingerii intre ei.Si cand se harjonesc li se lovesc aripile si puf si pene,din ele, cad pe pamant..." "Pai...si-atunci de ce esti trist?" "Nu vezi si tu?!Ninge prea tare si de prea de mult...Am intrebat-o pe mama,ca bunica nu mai e,si mi-a spus ca ingerii-s nebuni." "Si tu ce crezi?" "Eu... - si-a dus un deget la tampla,a inchis un ochi si cu celalalt s-a uitat la cer - eu cred ca,pe undeva,mama are dreptate...Ca si oamenii,uneori,din joaca,ingerii pana la urma s-au luat la bataie si acum isi rup aripile..." Am vrut sa-i spun ca nu este asa,ca mama lui,ca el s-au inselat dar..nu am putut(mi-a fost teama sa nu-l mint).Se uita la mine parca sperand sa-l contrazic,sa-i spun ca se inseala...L-am sarutat pe mica lacrima-nghetata si...am plecat. ...De atunci,in fiecare iarna,cand ninge prea multe zile-n sir, fara sa vreau ma intreb:"Oare ce fac ingerii?! ...oare inca se joaca sau oare s-au luat la bataie?...Oare mai au aripi?!"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy