agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-06-05 | [This text should be read in romana] | Pentru cei care absenteaza din fata televizoarelor la ora jurnalelor de stiri. Stirea e 100% reala, personajele pe alocuri, talentul cronicarului absolut nesemnificativ! ............................................................ - Rafiricăăă! Rafiricăăă! Manca-ți-aș urechile ale umplute cu varză! Unde esti, fa, Rafirică? - Ce-ai bre, românule, te-au prins iar hașmanglăii? Ce zbiari așa? - Vino fa, încoa! Zvârle tot și vino repede! Dija s-o bulucit ciorile pe poștărie... - Pă' di ce? Ciori o să mănânci tu, apucatule că, zvârlii ceaunul din spărietură! - N-avea grijă, fa, am rezolvat-o cu biștarii, numa' să prindem rândul. Auzi, fa, ne plătește australienii să stăm acasă! Ne dă 150 de euroi pe lună numa' să nu mai furăm pe teritoriul lor. Iaca-acu vorbi Escata la protiveu și dete vestea. - Alelei! Te-o mozolit soarele-n frunte, bre, pă ce tu ai furat de la Australia? - Numai știu, fa, dar n-are contează că, ei știe că puteam la o adică, nuuu? -- Pă', ce știu eu ce știe aia? Eu mă uit la tine că ți s-o muiat vâna-n tine. Ehei! Noroc cu puradeii că s-o împrăștiat fiecare pe la țarile lor. - Fa, deșteaptă te-o făcut măta. Avem vreunul să-l cheme așa? Ar da mai bine la acte. - O fi, din aștia mai mici...da' nu cred. Asta mică de după poartă, pișărcoasa, e Austria, că am născut-o cand era fra'su, mijlociu' la pripon acolo la ei. - Austria??? Așa-i zice Rafiro la țara aia, Austria!!! Gata am spart, ciorile, haida să mergem. - Si cum faci să- ți dea banii? - Păi, o zis asa, scrii la poștă pe-o hârtie: " Domnule austriacu' Mă jur, pe onoarea mea că nu mai calc pin' țara matale, de acu peste 5 ani." Semnez cum mă cheamă, Jere Bobonică. - Și gata? - Gata. - Apăi bun ș-așa, s-o socotit ei bine, cap de neamț a dracu' austriecii aștia, să ne dea cu țârâita că tot ei iese în câșlig, nu? Dar imi dă și mie, dă și ție? - Pă' cum nu? Da' ce, tu n-ai față de ciorditoare? - Și dacă ne păcălește că, știu și aia politică mă, Jereule? - Ce dacă? Rup hârtia ce-i așa greu? Și pe urmă, mă duc la ei și li-l fur și pe Berlusconi de pe steag! - Jereule, da' aștelalte, Franța, Italia nu iasă cu nimica? - Nu, fa că pe astea ne lasă să le vizităm, acu'. După aia, mai incolo, ai răbdare ce ești așa lacomă?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy