agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-05-01 | [This text should be read in romana] | Pacienta din camera 46: Doctore să aduni toate cuvintele și să mi le strecori sub piele cu o seringă invizibilă, sa nu simt acul ca un drog nerostitele vorbe să imi răscoleasca conturul ca de ceară. Asistenta in halat negru: Femeia asta a trecut pe linga un descintec o ține cineva de mină, are urme de muscături framintă ceara lumănarilor ce iscodesc noaptea uite cum contemplă golul rămas, nu are liniște sărmana poate sa ia foc in orice clipă , sa reinvie din cenușa zilelor arse de joaca vieții.. Consult cu periscop : e iarnă mă creangă mă drum zănatec e o boală-petală de dinlăuntru-nafară e ghem de foc e undoitreipatru respiră nu albastru nu tăcea zi Aaaa trăiește măcar pentru mine uite te ciup de glezne de policarp amestec amintiri din plete rebele cind zmeura era zmeură cind sărutul avea gust de sărut cind ecoul te descheia la bluză cu degete desărutate cind ne zămbeai cu zămbet de vietate.. EKG (pacienta depusa pe catafalc) Ti-au adus electrod de aramă pe o frunză de plop inima ta pulsează pe masa de disecție iți trăim intimplările de la rădacina unghiei pina la clipitul genelor am găsit inăbușite primele iubiri și ultima ta zi in grădini neatinse patimi cernute, ginduri aprinse Verdict patologic: Adincimea căpruiului e nesuportabilă o adulmec ca pe o fiara tinară dar nu găsesc , nu găsesc nicăeri rădacina ce ne despică și adincitura tălpii care cerne nea proaspată din ieslea intimplărilor . Finalul lui Rameau: "Omul este surd pină in momentul in care i se taie o ureche"
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy