agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-06 | [This text should be read in romana] |
DRAGOSTEA DINTÂI
E vreme să ne întoarcem la origini Acolo unde toți gândeam un gând, Lăsând în seama lumii alte pricini, Să ne întoarcem înapoi plângând. E vremea să lăsăm orice paradă Chiar poezia s-o silim să lupte, Și ochii să-I silim căiți să vadă În care locuri rândurile-s rupte. E timpul cel fierbinte al soliei E timpul dens prea plin de început. E ora potrivită să se știe, Ce-I de făcut, și ce-I de desfăcut. E vremea să trăim ca prima dată Când în botezul “DRAGOSTEI DINTÂI” Ca o fecioară credincioasă și-nțeleaptă Ca o mlădiță lângă Viță să rămâi. Să regretăm acea dezamăgire De care ne rușine uneori, Și să renaștem astăzi în unire, Cu pionierii noștri jertfitori. Ne este greu să recunoaștem totul Nu știu nici astăzi unde am greșit, Din care duh s-a închegat complotul Contra iubirii care ne-a unit ! Nu-I loc pentru păcate în iubire Și nici să mai urăști vrășmașii răi. De ce a-și pierde marea mântuire, Doar pentr-o ispită de doi lei ? ( autor necunoscut )
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy