agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-03-16 | [This text should be read in romana] |
Stai sa inteleg, Gogule: crucea pe care o duci e iesita din tine? Ca se vede clar excrescenta pacatului tau.
E un pacat colectiv, zici? Ei, generoase neamuri ai mai avut. Dar cine a zis pacatoase, Gogule? Ca doar n-o fi mare pacat sa-ti ucizi trecutul pe care oricum, il tarai ca pe un sarpe mort. Nu, e clar: viitorul conteaza. Deja deasupra spanzuratorii s-au adunat corbii. Da, te asteapta pana maine, nu te ingrijora. Sunt cioclii rabdatori ai timpului tau condensat acum intr-un pumn de cenusa. Ei, si ce daca n-ai vazut Machu-Pichu. Misha a murit la 102 ani si nici prin cap nu i-a trecut ca-i lipseste. Si parca ce mai e de vazut la o civilizatie distrusa? Tu asa zici? Ar trebui sa organizam un periplu? Adica toate cele 6 miliarde de oameni sa treaca pe-acolo ca sa invete? Ce sa invete Gogule? Ca dupa multi nu va ramane ca mostenire decat cetatile de PET. Gunoiul in care au trait, pe care l-au creat si in care vor muri sufocati toti. Cum adica si eu? Eu voi fi in Arkadia. Cu crucea ta, pe care, promit, ti-o inalt deasupra altarului pe care marii preoti smulgeau inimile copiilor. Ca sa-i satisfaca pe zei!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy