agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-05 | [This text should be read in romana] |
Prin deceptii multietajate
cu barbati care se cred dumnezei si femei pulsionale, Gondolieri ce violeaza linistea apelor.. Traim in lumea egofenomenelor inumane licentioase coclite stau in retele internetul nu mai merge 'NETWORK BUSY'.. schimbarea sinergiei naste femei-sfinx spre zeificare numai deficiente au oamenii in cap genetice si oligantropice ne dublam alter-ego-ul la infinit prin circumcizii inegale si triviale si epidermele valurite cenzureaza implozia progresiva si nuda monologuri sterile , care se vor de dragoste cunta cu prastii de lemn si lasa toate castanele jos cu senzualismul prins in accente gem supliciile exilului intr-o petrecere andaluza 'buleria'. Nu o sa mai numar zile , luni si milenii intr-un loc unde nu exista usi.. cu blanuri ivoire si carpe inguste de charmousse apar ladies reporter sa ne vorbeasca despre dreptatea dintotdeauna sa vorbeasca despre drepturile pline de impostori. GUCCI ,CHLOE , CAVALLI sunt rasul tonic al mascaradelor , pe sub haine frumoase si blande , japitele despletesc foametea si despovararea lumii. ceasurile nu arata decat batai de inimi si prin expansiuni mater genitrix dam cu piatra in schimbarile pe care le-am atins. prin candele tarzii se umplu pana la varsare strazile avand chivotul impreunat adanc care ninge cu bataturi in moalele capului. prin farfurii cu doua taisuri hoinarii plivesc buruieni cavalcada polara din tampla constelatiei CASIOPEEA topeste cu gust de frisca lotusi de ceara fara sa stie ca, vara, greierii sunt termometrele naturii. pe HBO sunt filme de strada , cu negri drogati si mirese scrijelite toti golanii rup cu dintii visele nescrise 'MOROVINA DRACULUI' , se consuma fitile cu aschii de ploaie.. prin trepte de mango crescut cu praf, PANDORA e o stricata , liciteaza imprejurimile cu talpi de vant se spoiesc neinceputurile se duc toate deceptiile din mine cu portocale zemoase cu tot in tarile calde lumea noastra mica si INTRAordinara (niciodata EXTRAordinara)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy