agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-12 | [This text should be read in romana] |
Azi am observat
Ca prietenii se schimba Din acei decenti si buni Ei devin vulgari si rai. Nervi, ei mie imi provoaca Si ma chinui sa m-abtin Sa nu-l pocnesc pe vreunul Si sa sufar eu apoi. Am inteles ca viitorul Tu insusi ti-l alegi Luptand si indepartand Pe toti dusmanii tai. Te chinui si mai mult Sa te-ndrepti spre dumnezeu Si sa pasesti cu bucurie Spre lumin sufletului tau. Ai incercat chiar mult, Insa nu ai reusit Sa devii din nou Acel amic cel bun. Acum tu te scufunzi Ca o barca fara vasle Te lasi purtat de valuri Spre adancurile noptii. Nu reusesti sa iesi A inceput sa-ti placa Dar viata are limite Si tu le-ai intrecut pe toate. Ai uitat cum ne distram Cand stateam cu toti-n parc Si ne uitam dupa fetite Care-aveau numai fustite. Tu singur ai decis Sa ne uiti pe toti Prietenii cei adevarati Uniti la bine si la rau. Ramai in continuare In viata ta cea neagra La noi sa nu mai vii Ca nu te vom cunoaste. Tu crezi ca viata Asa se traieste Cu sangele-n alcool Prin baruri si prin cluburi ? Acum imi imaginez Cum te vei simtii Alaturi de noii prieteni Care-ti sunt de fapt dusmani. Cat timp ii vei sinstii Ei iti vor fii alaturi Dar daca n-o vei face Din club tu vei zbura. Acest lucru este-aproape Find ca banul se termina Si-atunci tu vei vedea Greselile facute.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy