agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-03-31 | [This text should be read in romana] |
** Doar două visuri am trăit
** Și o mie de vise mi-am făcut. ** Moartea, o creație a vieții. ** Viața, o artă. ** Timpul, o problemă. O problemă a trecut! ** Dar dacă, în timp, am înlătura problema?… ** Ce faci atunci când nimic nu se mai poate face? ** Ce se-ntâmplă atunci când nimic nu se întâmplă? ** Ce simți atunci când observi că nu mai simți nimic? ** La ce te uiți, atunci când inchizi ochii? ** Ce asculți atunci când nimic nu se aude? ** Dar acum?! Beethoven sau Mozart? ** Știi ce înseamnă Beethoven? Dar Mozart? ** Pentru fiecare înseamnă altceva și pentru toți același lucru. ** La ce te gândești atunci când mori pentru un timp? ** Dar la ce te gândești atunci când renaști, după o vreme? ** Vei iubi motivul care ți-a adus renașterea? ** Sau vei iubi renașterea? ** Nu cred în reîncarnare, dar Cred în renaștere. ** Cât timp îți ia să numeri 600 de secunde? O oră! ** Dar cât îți ia să iubești, vreme de o oră? Zece minute! ** Doar două visuri am trăit. Într-unul era o Pisică. Ea avea nouă vieți. Eu 500 de vise. În celalalt era Luna. Ea avea un pian și o sonată. Eu alte 500 de vise. ** Ce ai alege?… Pisica? Cea care nouă vieți ti-ar putea oferi, dar va putea pleca oricând!… sau Luna? Cea care în fiecare noapte va fi a ta, dar ziua n-o vei putea vedea niciodată!… doua visuri am trăit. iar trecutul?… un infinit de posibilități așezate la orizont; o linie la care, oricât te-ai strădui, numai nu poți să ajungi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy