agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-04-10 | [This text should be read in romana] |
Când toți ai casei își duc gândurile-n somn
Sau bachus-și trimite miresmele-n odae ce dorm pe ambele urechi si coarne, tacticoasă-ți aprinzi țigara din lună amprentă pe taste, un tactil virtual te-așezi pe furat iubiri și vise materializate-n ore fugare pe natura generoasă, cele din patrulaterul tău cosmic sunt prea seci, prea lungi, ori groase deșarte,deranjante, sau pline de tării deși cândva...erau temelia cercului iubirii și mireasma sângerie a trandafirului. Mesteci precum lotofagii verdele uitarii de sine în creier măcinat de orgolii, felul tău de a fi în care circuitele se-aprind frenetic și fără logică numai la gândul unei mângâieri, sărut de lumină ce-mi cuprinde prezența. cazi, cazi în acel abis tenebros, cavernă adulteră cu iz de abject îți împreunezi degetele la semnul sacru și divin automat,precum animalul domestic la hrană. acea scufundare iremediabilă într-o gaură neagră de preferat ar fi fost una de vierme. din floarea lui soare, cazi în galbenul sufletului de-acolo-ți vin blestemele pe limba bifurcată... dar legea bumerangului e și la tine, nu face excepție Cu zâmbet deschis m-așez la umbră.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy