agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2002-10-30 | [This text should be read in romana] |
Un licurici. Un zambet. Un vis. O soapta. Un zambet. Alt licurici. Alt vis. O imbratisare. O soapta indecenta. Un pufnit. Un ras. Un joc. Un cuvant. Alt cuvant. Un dulce nimic. Un umar intins. O atingere usoara. Un cantec de Brel. O lacrima. Un gadilat. Un ras. Un sarut furat. Purple rain. Un dans spontan. O apropiere. Un dans lent. O atingere. O soapta-mbietoare. O mana indrazneata. O coapsa dezgolita. O amintire recenta. Un cuvant negandit. O furtuna. O plimbare lunga. Tom Waits... O camera intunecata. Un licurici. Un dans lent. Un sarut furat. O privire bizara. Un sarut usor. O atingere de matase. Un sarut adanc. Un parfum de violete. Un sarut adevarat. O cascada de saruturi. Un torent de saruturi. O alunecare. O pauza pe gat. Un gust de piersici. O inima ce-alearga. Un amestec de saruturi. Trupuri unite. O impreunare de maini. Un gest de dominatie. O acceptare. O incordare. Un foc. O respiratie oprita. O respiratie oprita. O mana. O-ndepartare. Un cuvant. Un zambet. O soapta. Un dans portughez. Un sarut adevarat. Nici-un zambet. Un ciclon de pasiune. Un san, o coapsa, o mana, un umar, o cutie, un tricou pierdut, o coapsa incordata, un san obraznic, un gest de dominatie, o acceptare, o incordare, o respiratie oprita, o respiratie oprita, un tipat, un strigat! O fericire in doi... Nici un cuvant...Un rasarit de soare...Un vis...Buna dimineata!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy