agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2016-03-21 | [This text should be read in romana] |
preambul:
cei mai mari nebuni din toate timpurile s-au retras in teatre acolo s-au intalnit cu cei mai mari romani din toate timpurile au jucat scrabble pana dimineata. —————————————————— (un primar) Eftimie Murgu n-a fost cal ci un mare roman el poarta acum numele localitatii noastre drept pentru care Eftimie Murgu poate fi numit cel mai mare roman din toate timpurile. (o baba) dupa cate mi-a spus bunicul Alexandru Ioan Cuza a fost contemporan cu taica-sau Alexandru Ioan Cuza a avut barba Alexandru Ioan Cuza e omu` cu unirea cu ocaua si cu butonii de aur e omul spectacol de aceea, Alexandru Ioan Cuza trebuie sa fie numit cel mai mare roman din toate timpurile. (niste plugari) Constantin Brancusi, se zice era un om sfatos si cu bun simt pleca prin padurile Romaniei la cules de lemn si mure Constantin Brancusi mergea ca un urs manca precum un urs si dormea ca un urs a facut coloana universului fara de care universul n-ar mai fi deci nici noi prin urmare Constantin Brancusi trebuie sa fie cel mai mare francez al tuturor timpurilor. (o comunitate de babe) Mihai Viteazu` si Stefan cel mare au fost doi barbati cu mustata calare pe cai (nu e vorba, binenteles de Eftimie Murgu) se spune despre oamenii cu par pe piept ca sunt virili, drept pentru care Mihai Viteazu` ar trebui numit cel Mare la fel ca si Stefan: Mihai cel Mare si Stefan Viteazu` care era pana la urma intrebarea? (o studenta de la arte plastice) Mircea Eliade era foarte sexi cand era tanar a vrajit-o pe Maitreyi tocmai prin India adica, le avea cu spiritualitatea Mircea Eliade ar trebui sa fie numit cel mai mare roman al tuturor timpurilor tocmai pentru ca, fara el, n-am sti sti cum e ku reliGee-yle nici sa purtam ochelari si trabuc la maturitate. (Gabi Szabo) ce ziceti voi acolo, nesportivilor sunteti total lipsiti de fair play Nadia Comaneci ar trebui sa fie cel mai mare roman al tuturor timpurilor pentru ca a luat nota 10, e inca in viata gata sa preia Guvernul intr-o situatie de criza si, la urma urmei, e femeie (se aude din decor) povesti, povesti Nadia n-are cum sa fie cel mai mare romaN, cel mult cea mai mare romanca adica il uitati pe Ion Antonescu? ba tocmai Ion Antonescu a fost cel mai mare roman din toate timpurile pentru ca a fost barbat si Ceausescu a iesit din finala. (papa Ioan Paul “the secondā): eu unul as vota cu Richard Wurmberg tocmai pentru numele lui misto sa oftic inaltele fete din B.O.R pentru ca nu-l cunosc numai ca, vorba proverbului fotbalul e un joc intre 10 echipe in care Mihai Eminescu castiga. (& now everybody, lighters in the air, wave/come on, sing with me/ noi suntem romaaaaaaani, noi suntemā¦ noiā¦) rahat, s-a f&^$#Tut microfonul!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy