agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-11-23 | [This text should be read in romana] |
Acum câteva zile discutam cu cineva, care îmi spunea că nu are motive pentru care ar crede cuvintele scrise în Sfânta Scriptură, deoarece argumenta el, Biblia este doar o adunătură de fragmente care se contrazic unele pe altele și că are îndoieli că toate persoanele care au scris aceste fragmente să fi fost cu toții sfinți. Deci a tras el concluzia în linii mari... Isus a fost a fost un simplu om, iar cei care au scris Sfânta Scriptură au fost și ei oameni și nu avem nici un cuvânt venit de "sus".
O astfel de gândire predominică în casele multora, uitând cu totul de Dumnezeu care s-a revelat umanității secole de-a rândul prin acest izvor sfânt care este Sfânta Scriptură. Multe lucruri s-au schimbat în lume, dar Cuvântul Lui Dumnezeu a rămas întotdeauna același, care prin puterea pe care o deține, a schimbat atâtea suflete, le-a vindecat și le-a oferit calea spre veșnicie. Într-adevăr pe drept este numită Cartea Cărților, fiindcă ea reprezintă primul pas spre împărăția cerurilor, primul pas spre Cristos, Regele Lumii. Cine vrea să-l găsească pe Isus Din Nazaret, îl poate face doar urmând calea Cuvintelor Sale, iar cine vrea să-l urmeze, trebuia să se împărtășească cu acest Cuvânt. Astfel alături de Cuvântul nescris al lui Dumnezeu care este Duhul Sfânt cuvântul scris devine mesager al iubirii lui Dumnezeu. Amin.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy