agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-30 | [This text should be read in romana] |
Prostul e rau pt ca bunatatea necesita simt civic si cumpatare .
Prostul nu respecta legea , el o aplica . Daca nu cumva chiar el a scris-o . Prostul minte pt ca adevarurile zilnice il dezavantajeaza . Prostul e complicat pt ca transparenta si simplitatea nu ii permit sa fie natural . Prostul e util pt ca diversitatea este primordialain lume , si inteligentza nu poate contamina un corp fara spirit . Prostul e suspicios pt ca , uitandu-se in urma lui , isi vede esecurile . Prostul nu cerceteaza , ii este mai usor sa presupuna . Prostul nu se sperie de un om destept . Simplul fapt ca el a constatat diferentza de clasa il face sa se simta deosebit . Si este . Prostul este razbunator , pt ca bunatatea i se pare o irosire de talent . Prostul este mereu gata de scandal , pt ca numai un om ports i-ar putea da apa la moara , si atunci simte ca are sanse de a castiga . Prostul moare de grija altuia , pentru ca de grija lui moare alt prost .
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy