agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-03 | [This text should be read in romana] |
Iubirea nu moare niciodată
Iubirea e doar ucisă cu sânge rece Pe altarul ei se sacrifică sufletele morților vii Al meu , al tau , al tuturor ... La un moment dat vine vremea fiecăruia Să se jertfească Să dea ce au primit de la viață! Iubirea e ucisă fără remușcări Doar torturată cu un dulce venin ... Despicată Sfâșiată De animale infometate de sângele celui mai pur dintre noi Ruptă și-apoi cusută la loc ... Iubirea nu moare niciodată E doar spânzurată De gâtul unui stăpân ... Iubirea e înjunghiată De privirea lui , a ei Când privești în ochi și vrei Sufletul în mâini să-l iei... Iubirea e gonită De banalul vieții ce l-ai creat Pentru că aripile trebuiesc udate Dar tu sau el , sau ea , înapoi le-a luat ... Iubirea e muncită Pe câmpul negru al vieții mult prea lungi Când tu ai zis că toată viața ai vrea La picioare florile zeilor să i le arunci... Iubirea e cea mai cruntă pedeapsă Legat de un suflet ce a obosit demult Nu mai are putere să îți dea ce ochii i-au promis Tot ceea ce o viață ai nutrit... Iubire ștearsă Iubire arsă Din nou , din propie cenușă Aruncată pe ușă Odată moartă Nu mai renaște pentru alt suflet În viitor încă o dată ...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy