agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-14 | [This text should be read in romana] |
Da` mai ducă-se , Doamne iartă-mă , de americani , cu Sfântu` Valentin al lor .
Ce nevoie avem noi de el , sau de ei ? Ei au chef de giumbușlucuri de genul dragoste , romantism , si altele... păi dacă au buzunarele pline? Noi nu! Noi suntem săraci , deștepți și ocupați . Nu ne pierdem vremea cu lucruri lipsite de conținut . Ce-i aia dragoste , sau -mai rău - , să fii îndrăgostit ? Noi o avem pe Ana cea zidită de Manole , sau pe Ana lăsată grea în scârbă de Ion , dar și pe apriga Mița Baston sau pe Veta cea rușinoasă . Vor ăștia să ni-l exporte pe taica Valentin cu forța . Nu le merge! Noi vom continua să nu oferim flori iubitelor , să le spunem "te iubesc!" doar de Crăciun ( așa e creștinește ) și sa nu le lăsăm să se întindă mai mult decât le este plapuma , mai ales că unele dintre ele chiar doresc cu ardoare acest lucru . E și ăsta un fel de dragoste ... ........................................................... Eu??....îl primesc pe Valentin ; am un loc in casa mea și pentru el , mai ales că el vine cu dragoste . Hai Valentin ! O cafea sau o bere? Let`s celebrate !
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy