agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-08 | [This text should be read in romana] | Psalmi (I) Delia Eu ar trebui sa ma ascund de lume pentru ca ridic valuri si ma infaČor si chiar ma ascund de lume pentru ca nu mai stiu sa zic cuvintelor si sa le unesc cu trupul si mintea mea ca si cind le-as fi uitat si acum am inceput sa traiesc in ele. eu si cuvintul am devenit una si-mi vine sa traiesc, doar atit, printre vise diafane implinite si altele spulberate de zei , transformate din castele de nisip in castele de clestar si in sperante mintuite. nu trebuie decit sa stii ca arcul din trupul tau de acum este vibratia mea pe care am sadit-o si o vei accepta pina la urma asa cum vine de departe, fara drum de intoarcere, fara sa schimbe drumul pasilor tai si fara gradini de flori , si nici cu o mare de miresme asternute in patul meu linga tine ci doar cu ingemanarea sufletelor intr-o catifelata si sublima atingere, senzuala si inmiresmata, transparenta si eterna. ca de acolo venim toti si acolo ne vom intoarce, intr-o secunda pentru "reper", intr-o viata pentru noi sint coplesita azi, se mai intimpla, uneori sint prea multe de dus in spate , dar cu fiecare zi voi adinci nuanta si voi intelege mai bine sensul lui "de ce ". te las sa ma ravasesti cu respiratia ta si sa ma porti prin lumi nemaivazute, te las sa ma ridici in zbor inalt si sa-mi asterni la picioare petale din albastrul sufletului tau, te las sa imi pindesti soapta si sa imi ghicesti intimitatea, te las sa ma privesti dimineata cum ca intr-un ritual imi trec mainile prin par , adun clipele in palme si le prefac intr-o dragoste mare , te las sa-mi masori zimbetul si sa ridici templu bucuriei pe care o culegi din ochii mei cind ma privesti, te las toate astea dar amindoi stim ca realitatea e dincolo de noi, e acolo unde ne petrecem clipele...
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy