agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-03-24 | [This text should be read in romana] |
mi-am regasit o notita continand urmatoarele cuvinte: cele 10 minute de fericire la care ai dreptul intr-o zi...nu mai stiu despre ce era vorba, mi s-a mai intimplat sa gasesc insemnari al caror sens sa nu-l mai stiu, asa ca le-am dezvoltat dupa cum mi-a venit atunci...dar acum ma simt inutil si blocat, ce sa improvizez cand am avut o zi de care m-as fi lipsit cu placere?
o fi vorba de cele zece minute pe care le petrec dimineata mancand sau la dus? alea momente de fericire? poate in alte zile, azi m-am grabit cu toate, mai lung a fost drumul pana la dus decat timpul petrecut acolo, da' macar m-a trezit...mai bine nu ma, la ce-a urmat...sarim peste amanunte si clipe irosite...e seara? mai degraba noapte...unde-s cele zece minute la care m-am gandit atunci? le vreau si azi! sau oi fi nimerit o zi brazdata de un mic succes profesional? cele 10 minute in care credeam ca ce fac nu e inutil si prost, ca-s bun si eu la ceva, ca nu-s doar un automat stricat cu tendinte pierzatoare de vreme pe banii altora. ar mai fi si cele zece minute in care i-am scris ei un mesaj, ma gandeam ca-l va citi si va fi fericita ca ma gandesc la ea...oare era vorba de mama? daca m-ar citi asa ar crede, totusi eu nu-mi mai amintesc despre ce era vorba cu cele zece minute. as putea delira mai departe, memoria nu-i punctul meu forte asa ca-mi pot lasa imaginatia s-o suplineasca...daca cine-ar vedea titlul s-ar gandi la gabriel garcia marquez? el ne-a lasat un veac de singuratate, eu pledez pentru zece minute de fericire. ce-ati alege?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy