agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-03 | [This text should be read in romana] |
AMABILITATEA FUNCTIONARILOR PUBLICI
MÄ aČez la coada la un birou oarecare-nu conteazÄ care-peste tot e la fel. Ora 07.30a.m.Inaintam ca racul. Ora 10.30ma apuca o foame de vad albastru,dar nu mÄ miČc de la coada sa nu pierd rândul. Ora 13.30 ĂŽmi da foamea in sete si mÄ usuc la soare dar nu mÄ miČc de la coada sa nu pierd rândul. Ora 16.30 mÄ apuca o nevoie urgenta-strâng din dinČi,ĂŽncleČtez pumni si mÄ Čin cu stoicism(ČtiČi?sa nu pierd rândul!)si intr-un final trece si asta . Ora 18.00 ajung in fata ghiČeului fericita-am reuČit!?! Si se-nchide. GhiČeul. S-a terminat programul. DezamÄgita foarte, stringind la piept bani si actele ce le aveam in mana, mÄ zbat sa ies din harmalaia iscata in jurul meu la auzul vestii(aia cu ĂŽnchisul )si plec acasÄ fericita totuČi ca am scÄpat doar cu atât,ca alte ori am mai fost si apostrofata: â-Ce duduie nu vezi cat e ceasul ?Avem si noi soti , sotii(dupa caz),copii la care sa ne ducem. Data viitoare vino si tu la prima oraâ . Ma duc iar la prima ora. Bucurie, nu e nimeni. AČtept 10 minute si vine funcČionara si mÄ anunČa ca nu mÄ poate servi, ca are treaba in biroul din spate. Insist si mi se comunica din mers ca dureazÄ 20 de minute-treaba din biroul din spate-si dispare din câmpul meu vizual in camera din spate! Plec acasÄ, din nou dezamÄgita, dar furioasa nevoie mare .Inca o zi pierduta degeaba. Si de ce ?DE PREA MULTA AMABILITATE DIN PARTEA FUNCTIONARILOR PUBLICI!!!!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy