agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-13 | [This text should be read in romana] |
I.
Ecranul Notepad-ului, foaia alba a zilelor noastre.. ochii i se inchid (si nu numai ca reactie de aparare asupra contrastului ucigator al monitorului cu cristale lichide), dar ii rasuna undeva in urechi: Cat's foot iron claw Neuro-surgeons scream for more At paranoia's poison door. Twenty first century schizoid man. In jur, vreo opt batiste murdare, aruncate pe unde s-a nimerit.. ..doi tantari se imperecheaza pe umarul lui.. cel de jos isi satisface si alte "pofte".. tocmai simtise acul patrunzandu-i prin piele.. e firesc.. ..orice deformare elastica devine plastica dincolo de o anumita limita.. probabil ca si-ar putea imagina pielea zvacnindu-i inapoi in jurul acului tantarului, probabil si-ar putea imagina si sistemul destul de complex prin care biata insecta reuseste sa stea prinsa pe piele... ..dar i se pare prea grotesc ca sa incerce.. Grotesc e si un Notepad gol, dar fiecare cu vremurile sale... Blood rack barbed wire Polititians' funeral pyre Innocents raped with napalm fire Twenty first century schizoid man. Se intreaba daca nebunia e normala.. normal == general.. normal == perpendicular.. normal == uniform.. "normal".. probabil ca s-ar putea face si o reclama la detergenti.. "Detergenul Normal, mai bun decat unul traditional.. mai eficient decat un dictionar sau decat Teorema celor trei perpendiculare".. interesanta ideea de "Notepad" si de "Teorema".. majuscule.. ..literele sunt mici de tot, minuscule.. .numai ca unele vor sa ajunga in frunte, vor sa devina conducatori.. ..si cresc.. ..poate fac si ele ca si oamenii.. mint, fura, tradeaza, ucid... ..un sir mare de litere mergand una dupa alta.. ...abcdefghi... sau ...qwertyuio... Ei, acum incepe jocul.. ...abcFdeghi... ...aEbcdghi... ...DabcgI... Fiecare litera tradeaza, omoara, se preface, incercand sa ajunga cat mai in fata... Death seed blind man's greed Poets' starving children bleed Nothing he's got he really needs Twenty first century schizoid man. ...iar apoi, dupa ce mai ramane una singura si moare si ea din cauza unui os de peste cu care se ineaca (sau fac intoxicatie cu caviar stricat), toate literele se strang pe lumea cealalta si fac un dans imens al literelor -- dansul prieteniei, sau asa ceva (oricum, un cuvant de-ala lipsit de sens pe lumea noastra..).. Ah!.. plumbul e otravitor!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy