agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-07-20 | [This text should be read in romana] |
Vă redau un articol din cotidianul constănțean "Cuget Liber", în care se vorbește despre câțiva agoniști.
„Prăvălia cu Umor“ s-a întrunit la Căminul pentru Persoane Vârstnice Sâmbătă, 18 iulie, Clubul Umoriștilor Constănțeni „Prăvălia cu Umor” s-a întrunit la Căminul pentru Persoane Vârstnice Constanța, unde și-au prezentat noile creații, spre amuzamentul celor aproximativ 40 de locatari ai așezământului. În cele două ore de satiră, membrii "Prăvăliei cu umor" au citit epigrame, poezii vesele, foiletoane și povestiri: Ananie Gagniuc, Dan Norea, Ion Ruse, Ion Tița-Călin, Petru Brumă, Vali Slavu (Aninoasa), Ispas Fețeanu, Stelian Filip, Florentina- Loredana Dănilă (Slobozia), Ana Ruse. De asemenea, Marian Nedelea, membru al echipei Cuget Liber, și-a făcut debutul în ale umorului cu o serie de epigrame. Publicul a gustat din plin momentele umoriștilor, găsind lăudabilă inițiativa de a organiza o întâlnire la Căminul pentru Persoane Vârstnice. Pe lângă zâmbete și bună dispoziție, Prăvălia cu Umor a lăsat ca amintire vârstnicilor o colecție de cărți, pe care a donat-o bibliotecii așezământului. Întâlnirea de sâmbătă este cea de-a doua ieșire în public a Clubului Umoriștilor, prima având loc la Liceul de Turism „Concord”, în luna mai a acestui an.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy