agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-11-05 | [This text should be read in romana] | piatra scrisă-și ridică pleoapa când a văzut mama că nu scapă de gura mea să-mi facă zmeul din stuf și aripi de hârtie mi-a dat un ghem de sfoară de cânepă topită-n Criș și-un vis din orele nașterii mele erau, de acum, apele liniștite clopotnița se umpluse de îngeri intrase toamna-n mine prin oglindă fixasem privirea pe aripile ingerilor arătătorul apăsa pe butonul opririi între clipe gestului i-am dat moștenire foarfeca lui Doddoi într-o zi senină de joi la două zile după ziua ei de naștere Clopotarul își vărsa amarul pe-un câine cu o bucată uscată de pâine aluatul Lizei dădea pe dinafară și pe dinlăuntru la o haită de căței care lătrau drăcușorul legat de fântâna română se întâmplă să fie un fel de spaimă și bucurie frământate-ntr-un altfel de lut din care ne naștem precum s-a născut Adam și din coasta lui se naște Eva ușa-i în galben ferestrele-s cu albastru pragul acesta-i din copacul tăcerii pe care crește iedera în rada alexandrină din rondul de noapte cartul doi Constanța, 1 noiembrie, 2011 (din marțea vaporului)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy