agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-05-03 | [This text should be read in romana] |
Pentru informarea celor interesaČi am luat de la Secretariatul Festivalului NaČional de Umor Cazon āPodul Minciunilorā, rezultatele celei de a XXII-a ediČii, recent Ć®ncheiate, Či le fac acum publice Či Ć®n acest mod, cu acordul organizatorilor.
MenČionez cÄ festivalul respectiv a fost organizat de urmÄtoarele instituČii: - SecČia TradiČii Či CulturÄ MilitarÄ din Comandamentul Logistic Ćntrunit; - Cercul Militar BraČov; - Cercul Militar Sibiu. Alte precizÄri: - Cenaclul UmoriČtilor Sibieni āNicolaus Olahusā nu a fÄcut parte dintre organizatori (Ć®n consecinČÄ, vÄ rog sÄ nu-mi adresaČi mie nici laude, nici critici, nici Ć®ntrebÄri suplimentare); - eu nu am fÄcut parte din juriu Ć®n acest an, dar am propus (la rugÄmintea organizatorilor) doi confraČi din cenaclu ca membri ai juriului (din cei Čapte cĆ¢Či a numÄrat juriul). Dar, iatÄ rezultatele: SecČiunea de creaČie a) prozÄ satirico-umoristicÄ: - menČiune ā LicÄ Pavel (BucureČti); - premiul al III-lea ā Nicolae Vicol (Cercul Militar PloieČti); - premiul al II-lea ā Eugen IliČiu (Hunedoara) Či Corneliu ZeanÄ (BucureČti); - premiul I ā Gheorghe Solcanu (Gura Humorului). b) poezie satirico-umoristicÄ: - menČiune ā Gheorghe Solcanu (Gura Humorului); - premiul al III-lea ā Emil Nicolaescu (BuzÄu); - premiul al II-lea ā NicuČor Constantinescu (BucureČti) Či Petru Ioan GĆ¢rda (Cluj-Napoca); - premiul I ā Vasile Larco (IaČi). c) epigramÄ: - premiul al III-lea- Eugen Albu (Cluj-Napoca) Či Mihai SÄlcuČan (BuzÄu); - premiul al II-lea ā Nicolae CÄruceru (Piatra NeamČ) Či Petru Ioan GĆ¢rda (Cluj-Napoca); - premiul I ā Vasile Larco (IaČi). d) graficÄ satirico-umoristicÄ: - premiul pentru portret ā Florin Marian TÄbÄcaru (Cercul Militar Tulcea); - premiul pentru debut ā Emilia Ureche (Cercul Militar Giarmata); - menČiuni ā Erwin Micu (Cercul Militar BraČov) Či Cercul Militar GalaČi; - premiul al III-lea ā LuminiČa Scarlat (Cercul Militar IaČi); - premiul al II-lea- Eduard VamoČ ā Cercul Militar TimiČoara; - premiul I ā Dumitru ČtefÄnescu-Čtef (Cercul Militar BrÄila). e) fotografie satirico-umoristicÄ: - menČiuni ā Cercul Militar PloieČti, Academia ForČelor Navale āMircea cel BÄtrĆ¢nā ConstanČa, Čcoala MilitarÄ de MaiČtri Militari Či SubofiČeri a ForČelor Aeriene āTraian Vuiaā Boboc; - premiul al III-lea ā Academia ForČelor Terestre āNicolae BÄlcescuā Sibiu; - premiul al II-lea ā Colegiul Militar Liceal āDimitrie Cantemirā Breaza; - premiul I ā Cercul Militar IaČi. f) videoclip satirico-umoristic: - premiul juriului ā Inspectoratul de Jandarmi al JudeČului Harghita; - premiul al III-lea - Academia ForČelor Navale āMircea cel BÄtrĆ¢nā ConstanČa; - premiul al II-lea - Čcoala MilitarÄ de MaiČtri Militari Či SubofiČeri a ForČelor Aeriene āTraian Vuiaā Boboc; - premiul I - Academia ForČelor Terestre āNicolae BÄlcescuā Sibiu. SecČiunea de interpretare La aceastÄ secČiune s-au acordat 32 de premii (nu le mai Ć®nČir), pe categorii de instituČii participante Či pe genuri interpretative, cele mai multe revenind urmÄtoarelor instituČii: - la categoria colegii militare liceale ā Colegiul Militar Liceal āDimitrie Cantemirā Breaza Či Colegiul Militar Liceal āMihai Viteazulā Alba Iuliaā; - la categoria academii Či Čcoli militare ā Academia ForČelor Terestre āNicolae BÄlcescuā Sibiu Či Academia ForČelor Navale āMircea cel BÄtrĆ¢nā ConstanČa; - la categoria cercuri militare ā Cercul Militar IaČi Či Cercul Militar Curtea de ArgeČ. Trofeul festivalului ā Cercul Militar IaČi.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy