agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-06-09 | [This text should be read in romana] | Sunt curioasă curioasă curioasă cine e cine eÈ™ti unde respirăm în ce branhii care ce sunt branhiile defapt cine le-a dat nume È™i de ce au ăștia voie să facă treaba asta de ce cum se face diferenÈ›a între viață È™i moarte? ViruÈ™ii cică trăiesc pe jumătate cum căcat pe jumătate dar noi ? de ce ne e frică? cum de ce ? că nu È™tim. nu È™tim, nu ? vrem să credem că È™tim sau È™tim prea mult ca să È™tim ce trebuie? roboÈ›ii n-au È™i ei conÈ™tiință ce-ar fi să îi programăm să se programeze când suntem noi kaputt n-ar fi în viață? ar fi ? Dar suntem noi acum? Când nu mai suntem noi ce mai e nu suntem, nu? importanÈ›i ba SUNTEM SUNTEM sau tot ne străduim È™i care din ruperi ruperi mă-ntregesc care care care unde unde unde CE străluceÈ™te când deja sunt transparentă CÂND e timpul să îmi apretez de tot neurozele în carne care mă făceau să cred că am o soră nenăscută în mine când aveam vreo 11 ani È™i care care când È™i am nevoie de sare oregano È™i piper ca să fiu femeie? Sunt ? când mă rad de ce mă rad sunt curioasă curioasă de ce mi-e dezgustător că am păr pe picioare È™tiu nu înÈ›eleg de ce îmi place mirosul de menstruaÈ›ie e ca un parfum stricat dar ispititor È™i de ce tabu tabu de când ? demult mă-ntreb dacă cum È™i dacă am È›ipete în logică sau logici prea cercuri în emoÈ›ii emoÈ›ii prea repede repede în scurtcircuit scurcircuituri prea lungi când gândesc ce mă???? „gândesc“-uri prea multe în verbe verbe prea puÈ›ine în poezii poezii prea urâte în oraÈ™ virtual de frumuseÈ›e frumuseÈ›e prea autentică în nimic nimic unde unde unde vreau să mă îndrept spre unde unde unde dar găsesc totul È™i mă simt un om expandat ca universul È™i mă sparg din ordine în haos ca paharul mov acum împărÈ›it în pepsi È™i sticlă pe covoraÈ™ul din camera Dianei. Dar uite ce frumos sclipeÈ™te movul aÈ™a dezordonat pe podea.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy