agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2015-10-26 | [This text should be read in romana] |
ținând cont că am intrat într-o nouă era
și că timpul curge cu altă viteză de-a lungul axei am decis să vă spun adevărul adevărat: am ucis realitatea și din această cauză fiecare trăiește într-o realitate paralelă. copil fiind am visat să cresc mare și zilele se uitau la tocul ușii numărându-mă din doi în doi până când am decis că a crește nu-i o mare scofală apoi am visat că o să devin cel mai deștept om dar viața îmi tot repeta în surdină nu e bine să crezi în vise... carpe diem cine nu știe ce pierde ar face mai bine să rămână copil dar pentru că am depășit momentul alegerii mi-am spus că pot să redevin copil având eu copii iar apoi am visat că voi fi bogat dar zilele treceau într-o curgere monotonă fără a ține cont de visele mele acum nu mai visez nimic sau mai bine spus mai am doar un vis ascuns în cele mai adânci cotloane ale imaginarului muribund visez la momentul când voi avea o armă letală care v-a putea ucide toate visele inutile ca un fel de igienizare totalitară heiiiiiiii... cine a stins lumina?
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy