agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2023-08-05 | [This text should be read in romana] |
Ce devenim noi, toți oamenii, când e un
"august în flăcări" mai rău ca-n basmele cele mai strălucitoare negre huile și lăstunii se pregătesc în călduri de a doua tură de pui, fiindcă în Europa ca-n Africa toamna-i foarte departe? Nu știam că toate femeile devin păsări cântătoare în august. Și artiste. August e luna deplinei lor frumuseți fizice. Zboară și cântă femeile. Apoi, ostenite de atâta îngrijire a văzduhului se-așază cuminți. Devin pământence. Un august al metamorfozei interioare, feeric vă doresc, să ne trezească spiritual, să ne aducă ca real gustar de toate, cele bune, prin case, la serviciu, în țară și-n cealaltă țară cea a altor hotare! Dar noi, bărbații, ce redevenim în august, când mâine se vor împlini 78 de ani de la bombardarea Hiroshimei de americanii răzbunători pe japonezi, că le făcuseră praf baza militară Pearl Harbor?! Americani iarăși? Putiniști ruși? Am transforma mâine, de Schimbarea la Față, duminică, Fața Pământului într-o iradiere extinsă-n scrum. Doi tembeli, Biden cu Putin se bat cam de mult. Să-i despărțim, să sărim pe acești... tineri coioși ca Harry S. Truman și I.V. Stalin prieteni la cataramă odinioară, doi mari killeri de europeni și niponi, urmașii lor Putin și Biden se-ntrec ca maeștrii Postdamului azi în pumni și-n minciuni ca doi mai mari nătărăi! Doresc să mai fie și mâine de Metamorfoza '23 lumea, să nu ne ia dracul federal și prostesc unionist rusesc-sovietic-american-yankeu-sudist, jos Federația Rusă, jos UE, jos NATO, orice rețea de înroșire, albăstrire-n indigouri, nouă rinocerizare tembelă de dreapta corporatistă a lumii libere!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy