agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-09-23 | [This text should be read in romana] |
cea mai mare prostie pe care poți să o faci e să încerci să raționalizezi durerea
durerea nu poate fi transmutabilă în altceva pentru că devine otravă devine furie, vină, ură, devine inamicul tău durerea trebuie lăsată așa cum e o o femeie neagră, care stă chircită în tine va sta acolo mult și bine va mormăi din când în când, dacă încerci să o atingi ea dă semne că nu te va mai părăsi niciodată dar las-o acolo, mângâie-i obrajii și ochii închiși pune-o să numere oi sau să recunoască eventual că e bătrână sau urâtă nu o pedepsi pentru că ea în timp îți va deveni prietenă, durerea poate fi o catifea cu care să te învelești în absența iubitului poate fi mâna tatălui într-o zi când erai copil dar e a ta, a ta, a ta până la sfârșitul zilelor poate singura care te cunoaște cel mai bine poți aprinde o lumină lângă ea dar e riscant dacă te sperie chipul ei dacă seamănă prea mult cu tine dacă vei vedea ce nu e de văzut nu te strădui să înțelegi, întinde mâna către cea care te va însoți șoptește, până adormiți amândouă.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy