agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-15 | [This text should be read in romana] | As vrea sa pot scrie Ceva, orice, sa fie frumos. As vrea sa pot, aduce fericire Prin scrisul meu, intregii lumi. Imi doresc sa pot privi pe oricine In fata. Si sa nu ma simt rusinat. As vrea sa pot spune ca imi place viata As vrea...insa e doar un vis. Tristetea ma inconjoara. Mereu a fost un chin probabil mereu va fi. As vrea sa scriu iarasi despre tine. Imi doresc o gura de aer curat si un fulg de zapada. Imi doresc un fulg de zapada... Care sa nu se topeasca apoi. Sa ramana asha...vejnic rece... Incalzindu-mi inima. Voi avea grija de el. Il voi purta mereu cu mine Si te voi invata sa il iubesti. E atat de pur, atat de firav... Si totusi e atat de puternic. Deschide atat de multe drumuri. Atat de multe imagini si sentimente.. Atat de multe amintiri... Fulgul meu de zapada esti tu Si Cand te vei topi atunci... Sfarsitul meu va fi pentru ca Tu esti fulgul ce l-am visat sa il am mereu.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy