agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-31 | [This text should be read in romana] |
închid ochii anului. trece cumva demn pe sub umbra păsărilor căzute. cum o fi oare să ai lumânările stinse? și să nu mai ai nici o imagine. doar un trotoar pe care merg în zig-zag animale mici.
miros de clipe ninse. piere un timp. pulsează un altul cu chip invizibil. eu privesc oblic această descompunere în cădere a vieții. bună seara Maria. am greșit. tu nu te-ai născut de crăciun. așa am visat eu când îmi împleteam o rochie de alb pe andrele prea mari. mi-nchipuiam că trăiesc. pe-atunci iubitul meu avea mesteceni și ochi albaștri. o femeie îmi apare în vis de fiecare dată altfel. îmi aduce o carafă. îmi șterge pântecul. ca și cum ar face o tăietură pentru a doua naștere. vorbesc cu El. îmi spune să scriu despre locul nefericirii. îi urmăresc rotirea pe bâjbâite. cred că nu-ți mai pot dedica nimic altceva decât jumătatea asta de inimă. 31 decembrie 2005, pentru noi, Decembrie (http://www.agonia.ro/index.php/personals/157223/index.html)
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy