agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-10-28 | [This text should be read in romana] |
am rupt un gând
din marea în care am poposit pe seară am înotat de mal îndepărtându-mă spre mal. adăugam un pas pe val adăugând un val și-am despărțit lumina de neant. În întuneric am cerut cu ochi deschiși o lume de culoare s-alung un vis urât-aevea: nimic că nu mă doare. abia în dimineață am ieșit din spuma valului din val am separat pe mal malul de furtună. zăceam pe mal îngropat in nisip cu un ochi la mal cu altul la înaltul și mă durea că încălzesc nisipul sterp și-un altul cu gându-n zâmbet că-s sortit sâ port de lest o ancoră de ochii lumii și înfipt și un pumnal de azi-noapte de un val mă-ncurajam pe mine. atunci el a venit timid deși a mia oara și fără să mă-ntrebe de mai e loc la sân de port pumnalul de plăcere. un fir un fir de nisip scăpat din foc de ape de aiurea un nestemat in lumea lui eroare cu raspuns corect pe undeva aevea. m-a zgâriat de furie împins de val adus de fericire să mă-ngroape cu ochiul la iris de-aproape acoperea de orizont de ape uimirea mea că este fir și eu atât de mare striveam doar existănd întregul mal la ape și malul necuprins ca vorbele de șoapte. și fir neînsemnat perlă pribeagă din scoică alungată un sine-gând ce peste acum a fost de ieri și încă poate este imaginar. și sobru parcă și el zâmbea și mă durea minunea că exista. apoi m-am ridicat din mal ca un ecou și nu de val am rupt pământu-n două și m-am hrănit cu dânsul s-apuc o clipă să mai dorm mă atrăgea cuprinsul la piept mă încălzea maestru infinitul iar eu pictam culori pe gard pe cer prăpastii și abisuri atunci mi-a dat fior uitat de ieri din alte sfere prin care eu dar și un condamnat ne tot nășteam din ele.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy