agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ The oak
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-03-14 | [This text should be read in romana] |
Alexandra bănuiește că e frumoasă
bărbății fluieră admirativ când trece pe stradă ; chiar și unele femei întorc capul după ea atunci ea roșește, lasă capul în pământ și fuge Alexandra vinde ziare la un chioșc pe centru patronul îi face curte insistent și îi aduce zilnic flori chiar și clienții îi mai aduc câteodată ciocolată atunci, ea roșește, lasă capul în pământ și plânge Alexandra locuiește într-o garsonieră cu mama ei care e bolnavă și zace la pat de câtva timp doctorul i-a spus că nu o mai duce mult atunci, ea a roșit, a lăsat capul în jos și s-a rugat Alexandra e îmbrăcată în negru și e tristă toată ziua stă în geam cu ochii pe cer și cu mâna pe inimă femeile o compătimesc, bărbații fac mișto de ea, atunci ea roșește, lasă capul în pământ și înjură Alexandra a plecat. Nu se știe unde. Nu se știe de ce. Clienții chioșcului de ziare îi aduc ciocolata fetei cele noi Patronul o fluieră admirativ și o duce cu mașina acasă atunci ea roșește, lasă capul în pământ și încearcă să uite.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy