agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ I know what you're thinking, father
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-08 | [This text should be read in romana] | carnivorul e un animal prietenos. îl excită indiferența cărnoasă. îi spintecă vulva și-și face rezerve din resemnările ei . prietenia lui e o delicatesă servită la rece, rar degustată. ajuns la maturitate, el își extinde spațiul personal, ridică metri de zâmbet ghimpat și patrulează pe graniță înarmat până-n dinți cu silabe tăioase. în contact cu angoase străine, carnivorul dezvoltă reacții adverse. inițiază plimbări prelungite prin țara exotică a sinelui și se delectează savurându-și cu înghițituri mici spațiul interior. pe parcursul său afectiv, poate suferi grave mutații genetice. în prezența extrem de rară a dragostei sau a altor sentimente conexe, animalul poate involua până la stadiul activării genei recesive a altruismului. atunci instinctul său de supraviețuire tinde spre zero. oasele i se strâng în formă de inimă, ascuțimile se retrag și corpul i se arcuiește până devine asemănător cu al unei femei fericite. doar atunci animalul poate fi rănit letal. exemplarele puternice și cu o mare violență latentă acumulată în perioada de creștere se pot salva prin reactivarea furiei și anihilarea sentimentelor adversarului. supraviețuirea îi conferă animalului imunitate afectivă pe tot parcursul vieții sale adulte.
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy