agonia english v3 |
Agonia.Net | Policy | Mission | Contact | Participate | ||||
Article Communities Contest Essay Multimedia Personals Poetry Press Prose _QUOTE Screenplay Special | ||||||
|
||||||
agonia Recommended Reading
■ No risks
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-04-28 | [This text should be read in romana] |
..Te iubesc..
--în profunzime, --cu adevărat, --blând, --curat, --tandru, --aromat, --comic, --dezordonat, --incomod, --aprins, --cu patimă, --dulce, --vesnic, --puternic, --tragic, --simplu, --al naibii de complicat, --senzual, --cu speranță, --liric, --mitic, --roz, --negru, --eronat, --repetat, --limpede, --delicat, --amar, --absurd, --cu forta, --colorat, --ritmic, --silentios, --strâns, --cu certitudine, --sigur, --cu rimă, --nerabdator, --fără încetare, --nebun, --pervers, --cu sunet, --sfânt, --clasic, --tânăr, --însetat, --cu teamă, --galant, --egoist, --cu dor, --pofticios, --chimic, --luminat, --special, --întelept, --schizofrenic, --aromat, --condimentat, --prietenește, --cu răbdare, --carnal, --platonic, --senin, --învolburat, --nebunește, --orbește, --fluturatic, --jertfitor, --spontan, --puternic, --murdar, --fulgerător, --învechit, --divin, --copilărește, --sublim, --matur, --banal, --sec, --rațional, --întunecat, --supranatural, --muzical, --stins, --sălbatic, --lent, --sigur, --pătrunzător, --clocotit, --flămând, --adânc, --continuu....... --continuuuuuuu........... Te iubesc....cu dragoste de clape....căci dragostea...se cânta pe ea insăși.........întotdeauna LIVE....niciodată la fel....!!
|
||||||||
Home of Literature, Poetry and Culture. Write and enjoy articles, essays, prose, classic poetry and contests. | |||||||||
Reproduction of any materials without our permission is strictly prohibited.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Privacy and publication policy